Ofte stilte spørsmål (FAQ)


Hvilken betalingsmåte kan brukes ved bestilling i Lifekeys

Vi tar imot betalingskort som VISA og MasterCard. Paypal og Vipps kan også brukes. Når handlekurven er fullt opp med det man ønsker, kan du fortsette til betaling. Følg instruksjonene og sørg for at oppgitt informasjon er rett. Etter betaling er fullført, vil du motta en ordrebekreftelse fra Lifekeys på epost.

Hvorfor blir ikke kortet mitt akseptert

Lifekeys avslår kun kort basert på instruksjoner fra banken. Årsaker kan være et blokkert bankkort på grunn av mistenkelig aktivitet, ikke tilstrekkelige midler, oppgitt informasjon stemmer ikke med informasjon oppgitt av banken. Ta kontakt med banken eller bruk en annen betalingsmåte.

Hva er reglementet for avbestillinger?

Avbestillinger må gjøres minst 24 timer før avtalt time. Send oss en epost, så fikser vi resten. Avbestillinger som sendes inn når det er mindre enn 24 timer til avtalt time, vil ikke få refusjon.

Hvordan velger jeg en psykolog som passer til mitt behov?

Du velger en av Lifekeys sine psykologer ved å trykke på `psykologer` på vår nettside. Når du trykker deg inn på denne siden, kommer det et bilde opp av alle våre psykologer, sammen med en kort tekst som forklarer hvem de er og hvilket område de spesialiserer seg. Velg psykologen basert på personlig kjemi, erfaring du føler dekker ditt område for hjelp. Kort oppsummert, den psykologen som gir deg et generelt godt inntrykk.

Hvis jeg ikke liker psykologen min, hva gjør jeg da?

Alle brukere i Lifekeys har mulighet til å velge og bytte psykologer fra våre oppførte psykologer. Som bruker, har du friheten til å forandre psykolog når du måtte ønske, uavhengig årsak. For flere spørsmål som angår psykologen, kontakt oss på contact@lifekeyshealth.com - navn og brukernavn vil være anonym ved tilbakemelding til din psykolog.

Er det noen andre enn psykologen min som har tilgang til min personlige journal/data.

Det er bare din valgte psykolog som har tilgang til din journal og personlige data, sett bort ifra betalingsinformasjonen din. Hvis du velger å bytte psykolog under behandling, vil din personlige data bli overført til ny psykolog, slik at du slipper og føre alt på nytt.

Hva gjør jeg hvis jeg vil bytte psykologen min?

Det er anbefalt at man holder på samme psykolog gjennom behandlingsperioden. Hvis det likevel er ønskelig å bytte psykolog, kan det bli gjort ved din neste time. Ved bytte av psykolog bestiller man time via psykologens personlige kalender.

Hva er kravet for å få time med en psykolog

Vi mener at alle burde få muligheten til å snakke med noen når de trenger det, derfor setter vi ingen krav for å få time med psykolog. Våre psykologer er trent og utdannet til å ta seg av personer med ulike mentale vansker og utfordringer.

Er det trygt å handle fra nettsiden?

Lifekeys vil at alle som benytter seg av våre tjenester skal forsikres om at deres personlige data er godt sikret til enhver tid. Derfor bruker vi ulike metoder for å forhindre bedrageri. Du vil få spørsmål om å oppgi informasjon som vil forhindre at kortet ditt blir brukt av uautoriserte personer, som f.eks sikkerhetskoden(CVC) din under betaling på nettet. Denne koden er de tre siste sifrene på baksiden av kortet. Vi bruker også 3D sikkerhet for VISA og MasterCard. Du kan registrere deg som 3D bruker i banken din.

Hvilken informasjon skal jeg ikke oppgi

Sensitiv informasjon som adresse og lignende som kan utsette brukeren for digitalt misbruk eller fysiske plager bør aldri avsløres. Hvis dette skjer, ber vi våre brukere å avslutte videosamtalen, logge ut øyeblikkelig og kontakte Lifekeys på contact@lifekeyshealth.com.

Er brukerinformasjonen min tilgjengelig for andre?

All personlig informasjon er lagret på en sikker server som beskyttes av en brannmur som er utilgjengelig for andre.

Er Lifekeys sine plattformen stabile og sikre?.

Lifekeys bruker en plattform basert på en WebRTC løsning som har vist seg å være blant de mest sikre løsningene for online samtaler. Alle samtaler er kryptert, som vil si at sikkerheten er av topp kvalitet.

Hva skjer med min personlige informasjon?

Personlige opplysninger som navn, nummer, personnummer eller annen informasjon, vil bli lagret hos psykologen du velger å bruke. Informasjonen vil ikke bli videreført til andre psykologer, og blir ikke brukt uten din tillatelse. Lifekeys passer på sine brukere, og våre psykologer har taushetsplikt.

Hvor mye skal man kunne om det tekniske for å ta i bruk Lifekeys.

Har du PC, Mac eller android, bruker du Crome eller Firefox browser når du skal ha videosamtale med lifekeys. Dersom du har Iphone eller Ipad, kan du bruke safari. Det er viktig å oppdatere siste versjon for å unngå tekniske problemer. For å kunne gjennomføre konsultasjoner er det nødvendig å laste ned en av disse browsere, noe som kan gjøres uten kostnad. Alle brukere trenger tilgang til wifi. Du kan velge mellom trådløs internett eller mobildata. Dekning kan vaiere utifra hvor du befinner deg i verden. Lifekeys anbefaler at du er koblet til et stabilt internett gjennom hele samtalen.

Trenger jeg tilgang til webkamera når jeg skal ha time med psykolog.

Lifekeys sine video-konsultasjoner krever adgang til webkamera og mikrofon.(som regel er dette en del av apparatet du bruker) men brukeren kan velge å slå av eller på webkamera under samtalen. Lifekeys anbefaler å aktivere webkamera på din private pc, for å få mest ut av din time. Du kan også booke avtaler gjennom telefonen din dersom dette er ønskelig.

Hvordan søker jeg jobb i Lifekeys?

Lifekeys er alltid på jakt etter flinke psykologer som er med på å utvide teamet vårt. Send CV og søknad, sammen med relevant informasjon til career@lifekeyhealth.com.

For flere spørsmål, send en epost:

contact@lifekeyshealth.com